Hejsa, Vi er de heldig ejer af Loke, som er blanding af schæf/rott/norsk elghund. Han 20 måneder gammel og en dejlig stor bamse dreng. Vi har været så heldig at møde 1 af hans brødre, og kunne godt tænke os at finde flere af hans brødre/søskene.
De er født på fyn (Ullerslev) d.26/12 - 2006
Moren: Schæf/Rott blanding Ligner mest en rotte.
Faren: Norsk elghund, Grå/????
Nogen som har hentet deres hvalp, har muligvis fået at vide at faren var schæfer.
Her er et billede af vores skønne vidunder.
Så har du/i en af dem eller kender du/I nogen som har en, må i meget gerne kontakte mig.