hej
ville lige høre om i har fundet et sted for jeg har en hvalp på 4 mdr. og er flyttet til tilst og ville også meget gerne gå til noget træning med ham .
så hvis i har fundet et sted, er der så evt. mulighed for at i kunne give mig bested om hvor i har fundet et træningssted henne.
venlig hilsen
jeannette boye