Indlæg: 3

Oprettet af | Oprettet: 30-08-2008, 10:44

Hvalpetræning ved

Hej. Vi er de lykkelige ejer af en lille dansk svensk gårdhund, som vi gerne vil gå til træning med, er her nogen som ved hvor vi kan tilmelde os nær ved

Skriv et svar til indlægget



30-08-2008, 16:44

Hej
Tillykke med jeres nye hund.
På Dkk's hjemmeside kan du finde de områder hvor der er hvalpetræning og hvem du skal kontakte for at deltage med din hund.

04-09-2008, 13:43

Hej Lasse.

Da min hund var yngre trænede vi ved DCH i

03-01-2009, 16:33

hej
ville lige høre om i har fundet et sted for jeg har en hvalp på 4 mdr. og er flyttet til tilst og ville også meget gerne gå til noget træning med ham .

så hvis i har fundet et sted, er der så evt. mulighed for at i kunne give mig bested om hvor i har fundet et træningssted henne.

venlig hilsen

jeannette boye