Jeg var ved dyrlæge med min 3 årige han i går, pga "pletvis" halten på h. forben. Han blev undersøgt, fik taget billeder, og dem får vi så endeligt svar på torsdag. Dyrlægen mente dog at det var meget mild gigt i albueledet, og evt ganske lidt i skulderen.
Hans udmeldelse om fremtiden for hunden, er at jeg sansynligvis kan fodre mig ud af problemet... hunden har fået god kost fra hvalp, men jeg har ikke været opmærksom på omega 3 og 6..?!?!
Nå men dyrlægen anbefaler mig"Hill´s Prescription Diet", der efter hans ord har synlig beviselig virkning. Dog siger han jo også han ikke kender alle de andre.
Så det jeg gerne vil vide, er Hvad er jeres erfaringer med dette foder? (mine er desværre ikke særlig gode men går 10 år tilbage);
OG andre der har fodret sig ud af lette gigt smerter, med andet foder?
OG så et tillægsspørgsmål... Da vi, i vores bil, med hunden bagi, var ude for et uheld i december, hvor hunden fik et kæmpe smæk, er jeg lidt bekymret for om det kan være eftervirkninger af dette.. Dyrlægen sagde at, man godt kunne fremskynde gigt ved hårde stød..
Andre der har oplevet noget i den stil?
Håber på lidt tilbagemeldinger omkring specielt foder hurtigt, da jeg skal til dyrlæge igen torsdag, og gerne ville ha noget andet at lægge på bordet hos ham...
Mvh Pinky