Indlæg: 2

Oprettet af | Oprettet: 13-08-2010, 13:18

Hundelufter søges på Nyboder

Jeg har to dejlige mopseblandinger. Grundet lange arbejdsdage søger jeg én, der vil komme og gå en tur med dem (½-1 time) alle hverdage. Hvis der er nogen der mangler sådan en lille bibeskæftigelse så skriv endelig

mulle_line@hotmail.com

Skriv et svar til indlægget



23-08-2010, 17:53

hej jeg hedder olivia og jeg bor lige ved nordhavn st.
og jeg går i 7 klasse og har meget tid i min fritid og jeg har prøvet det før og nu ville jeg prøve igen jeg er 12 og fylder 13 til obktober så svar vis du er interesseret


p.s. jeg elsker bare hunde

31-08-2012, 16:15

Hej

Mangler du stadig en hundelufter.