Er det dyrevelfaerd? Dvs. er det til hundens eget bedste at behandle det som et menneske eller som et dyr ?
Der er mange ejere som af hjertets bedste, iklaeder deres dejlige hund kreationer, lader dem spiser med ved bordet, bestemme hvor deres dejlige hund vil sove i himmelsengen mellem mor og far, fragter dem rundt i klapvogne og lader deres negle lakere. Er det til hundens bedste eller ejerens?