Kjeld Jensen
Svar

Hej Gipote
Nu mener der skal gøres noget jeg har nævnt det en gang før det støder mig at når jeg slå op på Berner Sennen så kommer den samme annonce frem med stor overskrift også viser det sig at det er bl. hunde har man virkelig ikke en mulighed for at man kan komme det til livs ?? jeg håber det da for gipote er vil der hvor man deler op ?
Carsten Gehling
Svar
Hej Kjeld,
Beklager at jeg først reagerer på dette nu….. Har ikke set hvis du har lavet tidligere bemærkninger her på forumet.
Jeg har rettet annoncen, så den nu fremstår under “Blandet” istedet. Så nu kommer den ikke længere frem under “Berner Sennen”.
Jeg vil gerne opfordre til, at sende sådanne henvendelser på e-mail til kontakt@gipote.dk, da vi ikke læser alle indlæg på forumet.
Med venlig hilsen
Carsten Gehling, Gipote.dk
Blog: http://gehling.dk
Kjeld Jensen
Svar
Hej Carsten
du skal ikke beklage det er helt ok men jeg skal nok benytte mig af mailen næste gang og jeg håber du forstå hvorfor jeg reagerer på dette.
Berner Hilsen
Kjeld
Ps. Forsat god søndag
Carsten Gehling
Svar
Selvfølgelig – vi er også selv interesserede i, at annoncerne står rigtigt. Det giver vore brugere den bedste oplevelse.
- Carsten
Hanne W. Bertelsen
Svar

Nu blander jeg mig også i debatten. Under salgsannoncer for Berner Sennen er der stadig en annonce for Berner blanding.
Carsten Gehling
Svar
Den er hermed flyttet over i “Blandet”. Tak fordi du fandt den. :-)
Med venlig hilsen
Carsten Gehling, Gipote.dk
Hanne W. Bertelsen
Svar
Nu er jeg på banen igen. d. 11.04.08 er annoncen om Berner Sennen/ Belgisk Hyrde hunde igen blevet sat ind under Racehunde Berner Sennen. Det er den fra Bredebro.
Else L.
Svar
Nu vi snakker om Berner Sennen. Jeg har hørt, at de savler meget – ligesom en New Foundlænder. Er det rigtigt?
Det er ellers en vildt flot hund, de er rigtigt bamse-agtige :)
Hanne W. Bertelsen
Svar
Til Else. Jeg ved, at der er nogle Berner Sennen der savler, men vores gør gudskelov ikke. Det kan selvfølgelig bare være at vi har været heldige.
Else L.
Svar
Hej Hanne.
Okay, så er det jo lidt af et lotteri åbenbart. Jeg kender ikke så meget til Berner Sennen hunde, men jeg synes, at de er så smukke. Jeg finder det bare meget ucharmerende, når en hund savler så meget, at man har totalt våde bukser efter, at man har snakket med den.
Kjeld Jensen
Svar

Til Else
Der er nogle der godt kan savle lidt men det er ikke voldsomt det er hvis de har en lidt for løs læbe
Kjeld Jensen
Svar

Hej Hanne
Nej jeg siger heller ikke alle gøre det ,men dem der gøre det ,der er det for det meste løse læber der er årsag til det vores gøre det en smule men det slet ikke hvad andre race kan
Else L.
Svar
Okay, tak for svaret Kjeld :)
Jeg bliver nødt til at opleve en Berner Sennen live engang, så jeg kan lære den nærmere at kende.
Aktive brugere
Retningslinjer for brug af debat forum på Gipote.dk
Gipote.dk hunde forum kan bruges af tilmeldte brugere af siden. Der er forskellige kategorier alt efter hvad man vil skrive om.
Forummet er ment som en "bruger til bruger" hjælp. Har du et konkret problem med din hund, eller et godt råd til en anden hund kan man med fordel ligge det i forummet. Har man en glad historie eller bare noget på hjertet man vil af med, kan man bruge tråden "løs snak".
Ordet er frit, men vi opfordrer til god net skik. Angreb på andre brugere og meget negative indlæg om andre mennesker eller internet sider bliver slettet.
Alle indlæg der ikke vedrører hunde, eller på anden måde ikke er hunde orienteret kan blive slettet. Gipote.dk vil ikke gøre sig til dommer over for de forskellige indlæg, men vi forbeholder os ret til at slette eller rette i indlæg der efter vores mening ikke opfylder normal net etik. Hvis et indlæg bliver slettet vil den pågældende bruger modtage en e-mail med forklaring på hvorfor det er slettet. Vi ønsker gode positive debatter, gerne med en kant på, og håber at der er hjælp at hente i forummet hvis man har et hunde problem.
Vi ønsker jeg god fornøjelse med Gipote.dk hunde forum, og siger tak fordi i vil bruge det.
Gipote.dk - 2007-2010